Re: jaka nagrywarka DVD?RW?

Autor: Petersonix <peter-7_at_wytnijtogazeta.pl>
Data: Sun 22 Jan 2012 - 12:45:15 MET

Dnia Sun, 22 Jan 2012 00:09:34 +0100, Michal napisał(a):

> LG generalnie robi obecnie dość dobre
> i tanie nagrywarki, a przy tej cenie jak dziś nie ma co dzielić włosa na
> czworo przy zakupie za kwotę mniejszą niż codzienne zakupy spożywcze dla
> 1-2 osób.

LG GSA-H42L po roku użytkowania ciągłe problemy z dobrym nagraniem płyt cd
i dvd, trzaski przy wypalaniu. Rok temu zakupiłem Plextora PX-L890SA SATA -
nie mam zadnych problemów z nagrywaniem płyt cd czy dvd. Jedyny minus to
cena zakupu ok 140 zł, ale warto wydać tyle kasy na tę nagrywarkę.

--
Pozdrawiam
Petersonix