Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 14:19:51 MET

On 20/01/2012 12:50, Artur(m) wrote:

> Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w
> wiadomości news:jfbi5q$5km$1@news.task.gda.pl...

> Dodam, że dotyczy to również audio, wyposażenia mieszkań,
> .... ŻYCIA.
> Z jednej strony, dzięki takim jak, kamil fabryki będą żyć,
> (a i ludzkość będzie "postępować"), a z drugiej,
> będziemy umierać na "wrzody" z nerwów,
> że" ktoś ma złocony przewód do głośników"
>
> .....ładnie to opisałeś Marcinie N

Czy ty też chodzisz ubrany w dres z ukraińskiego bazaru, masz w domu
wyłącznie najtańszy sprzęt od SuperSprzedawców chińskiej tandety z
Allegro, jeździsz 15-letnią Skodą Favorit, a meble dostałeś na jakiejś
wprzedaży z mieszkań komunalnych?

Jeśli nie, to jesteś postępowym snobem. Nikt nie zmusza do kupowania
profesjonalnych monitorów po 8 tysięcy złotych za sztukę, ale jeśli
różnica 300zł w cenie ekranu, przed którym spędzasz kilka godzin
dziennie powoduje wrzody, to może dajmy sobie spokój z tą dyskusją.

--
Pozdrawiam,
Kamil