Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 13:50:56 MET

U¿ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:jfbi5q$5km$1@news.task.gda.pl...

> Gdyby wtedy mi kto¶ t³umaczy³ zalety jakiej¶ matrycy polegaj±ce na niemal
> perfekcyjnym odwzorowaniu ¶wiata oraz opowiada³ o nierównomierno¶ci
> do¶wietlenia - zapewne puka³bym siê w czo³o.
>
> Nie dajmy siê zwariowaæ, doceñmy niezwyk³± technologiê, która nas otacza.
> Nawet ta najgorsza obecnie przerasta mo¿liwo¶ci percepcji wiêkszo¶ci z
> nas.

Dodam, ¿e dotyczy to równie¿ audio, wyposa¿enia mieszkañ,
... ¯YCIA.
Z jednej strony, dziêki takim jak, kamil fabryki bêd± ¿yæ,
(a i ludzko¶æ bêdzie "postêpowaæ"), a z drugiej,
 bêdziemy umieraæ na "wrzody" z nerwów,
¿e" kto¶ ma z³ocony przewód do g³o¶ników"

....³adnie to opisa³e¶ Marcinie N

Artur(m)