Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Tue 24 Jan 2012 - 10:16:15 MET

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości
news:jfbpln$o0h$2@inews.gazeta.pl...

> Czy ty też chodzisz ubrany w dres z ukraińskiego bazaru, masz w domu
> wyłącznie najtańszy sprzęt od SuperSprzedawców chińskiej tandety z
> Allegro, jeździsz 15-letnią Skodą Favorit, a meble dostałeś na jakiejś
> wprzedaży z mieszkań komunalnych?
>
> Jeśli nie, to jesteś postępowym snobem. Nikt nie zmusza do kupowania
> profesjonalnych monitorów po 8 tysięcy złotych za sztukę, .

Być może jestem "postępowym snobem". Być może chodzę ubrany z chińskiego
bazaru. Mam w domu najtańszy sprzęt, jeżdżę 15 letnim VW, a meble mam
"tak jakby z wyprzedaży z mieszkań komunalnych", ale na pewno nie mam
kompleksów skutecznie usuwalnych;
-meblami modnymi w sezonie,
-kolekcją haute couture,
-sportowym samochodem,
-...

>ale jeśli różnica 300zł w cenie ekranu, przed którym spędzasz kilka godzin
>dziennie powoduje wrzody, to może dajmy sobie spokój z tą dyskusją

...dajmy sobie spokój...

Artur(m)