Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 11:20:15 MET

On 20/01/2012 10:03, atm wrote:

> W ten sposob chcesz uzasadnic marnowanie (bo ciezko nazwac to
> wykorzystaniem) 7-14W?

Teraz już mamy 14W? Jeszcze dwa dni dyskusji, a mój komputer zacznie
młode foki tłuc kijem po głowach.

Korzystam z niego czasem zdalnie i WOL jest mi potrzebne - nic się nie
marnuje. Jeśli u ciebie tak jest, wyłącz go listwą albo pstryczkiem na
zasilaczu.

> Alez kto pisze o balaganie? Jesli traktujesz listwe jako remote
> wylacznik niedopracowanej technologii PC i trzymasz ja na biurku bez
> wpietych przewodow to gratuluje. Ja uzywam zgodnie z przeznaczeniem.

Wyłącznik na listwie też ma swoje przeznaczenie, dlaczego go więc nie
użyjesz?

> http://www.ocztechnology.com/ocz-z-series-850w-power-supply.html
> Nie jest to nieznany producent, prawda? Moc tez nie jest kosmiczna.
> Znajdziesz taki w wielu nieco mocniejszych PCtach.

W moim nie ma i żaden z komputerów z którymi na codzień pracuje nie
warczy wiatrakiem niepotrzebnie. I co mi zrobisz?

--
Pozdrawiam,
Kamil