Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?

Autor: atm <__at_vp.pl>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 11:03:02 MET

> Ty masz raczej pretensje, że po zostawieniu samochodu na miesiąc, radio
> i alarm wyczerpią akumulator. A przecież 99% posiadaczy samochodu nie
> używa na codzień alarmu w samochodzie.

W ten sposob chcesz uzasadnic marnowanie (bo ciezko nazwac to
wykorzystaniem) 7-14W?

> I w jaki sposób bałagan pod Twoim biurkiem jest moim problemem?

Alez kto pisze o balaganie? Jesli traktujesz listwe jako remote
wylacznik niedopracowanej technologii PC i trzymasz ja na biurku bez
wpietych przewodow to gratuluje. Ja uzywam zgodnie z przeznaczeniem.

> Mówisz o jakiś niszowych modelach, których 99% ludzi w życiu nawet na
> oczy nie widziało (w tym ja).

http://www.ocztechnology.com/ocz-z-series-850w-power-supply.html
Nie jest to nieznany producent, prawda? Moc tez nie jest kosmiczna.
Znajdziesz taki w wielu nieco mocniejszych PCtach.