Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 10:45:02 MET
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1201201042460.2704@quad>
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed

On Wed, 18 Jan 2012, Rafal Lukawski wrote:

[... komuś ...]

> Czort wie co siedzi w środku, równie dobrze mogę to być urządzenia z tej
> samej taśmy produkcyjnej różniące się tylko i wyłącznie nalepką. Taki zabieg
> powoduje, że ani producent ani sprzedawca nie daje gwarancji od nowa, tylko
> kontynuuje poprzednią.

  Moment, ale taki zabieg jest co najwyżej możliwy przy sprzedaży
konsumenckiej.
  W przypadku sprzedaży niekonsumenckiej przepis KC jest prosty: albo
naprawiają *TWÓJ DYSK*, albo gwarancja biegnie na nowo.
  Skąd koncepcja "kontynuacji gwarancji"?

pzdr, Gotfryd
Received on Fri Jan 20 10:50:03 2012

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 20 Jan 2012 - 10:51:03 MET