Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 16:18:29 MET

W dniu 2012-01-19 16:12, =Marcos= pisze:

> Żebyś mógł go wybudzać przez LAN lub z klawiatury i inne tego typu
> bzdety. Fakt, że włącznik nie jest połączony bezpośrednio z zasilaczem,
> tylko idzie przez płytę główną też ma znaczenie.

Budzenie przez LAN mam wyłączone. Wybudzić klawiaturą się nie da. Zmusić
go przez BIOS, żeby powyłączał te bzdety, które biorą 7W - chyba się nie
da - w każdym razie nie umiem.

Zgaduję, że 99% użytkowników oczekuje, że gdy wyłączy komputer, to
będzie on brał ZERO i nie zamierza budzić go przez LAN. Może warto
nagłośnić problem?

Niech ekoterroryści przydadzą się na coś.