Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 16:54:46 MET

> Budzenie przez LAN mam wyłączone. Wybudzić klawiaturą się nie da. Zmusić
> go przez BIOS, żeby powyłączał te bzdety, które biorą 7W - chyba się nie
> da - w każdym razie nie umiem.

No bo to się raczej nie da. Płyta musiałaby być od zera zaprojektowana w
taki sposób, żeby wyłączenie opcji w BIOS odłączało ją fizycznie. Ten pobór
prądu to dopłata za luksus - tania płyta główna (i nie mówię, że masz jakąś
taniochę, tylko chodzi o to, że nawet te droższe płyty główne są relatywnie
tanie) z dużą ilością opcji.
Ja sobie wyłączam wyłącznik na listwie, żeby tego uniknąć.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl