Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 09:56:43 MET
Message-ID: <20120119095643.750ac0eb@babcia-workstation>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia 2012-01-19, o godz. 07:43:22
K <a@b.c> napisał(a):
 
> nie wiem, jak sie naprawia dyski i czy kazdy sie da, ale kiedys juz
> dostalem dysk po naprawie, byl to seagate 250GB na ATA i dostal
> poprostu naklejke z zielona ramka. teraz jest problem bo "gwarant
> zutylizowal" moj dysk i chce mnie wydymac, a ja chce poprostu moj
> popsuty dysk, lub nowy/naprawiony o tych samych parametrach.

Zielona ramka to nie dysk po naprawie a dysk z zasobów gwarancyjnych.
Producent trzyma w magazynie pewien zasób dysków do celów
gwarancyjnych. I możesz dostać nie swój model ale podobny. Np. mi się
zdarzało że dostawałem w ramach gwarancji dyski np. z większym cache
albo dyski o większej pojemności/innej ilości talerzy - po kontakcie ze
mną czy nie spowoduje to problemów technicznych bo zwykle wymieniam
dyski serwerowe i jednostkowo trafiają się problemy jak się miesza
modele w macierzy.

Zdrówko
Received on Thu Jan 19 10:00:04 2012

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 Jan 2012 - 10:51:03 MET