Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: K <a_at_b.c>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 07:43:22 MET

W dniu 19-01-2012 00:22, rs pisze:

> chyba dyskow sie nie naprawia w taki sposob. chyba ze to jakies proste
> uszkodzenie. dostajesz wlasnie taki dysk z odzysku. a twoj, za pare
> tygodni dostaje inna osoba, ktora sie zglosila ze swoim dyskiem. i tak
> dalej.<rs>

nie wiem, jak sie naprawia dyski i czy kazdy sie da, ale kiedys juz
dostalem dysk po naprawie, byl to seagate 250GB na ATA i dostal poprostu
naklejke z zielona ramka. teraz jest problem bo "gwarant zutylizowal"
moj dysk i chce mnie wydymac, a ja chce poprostu moj popsuty dysk, lub
nowy/naprawiony o tych samych parametrach.