Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 09:29:09 MET
Message-ID: <20120119092909.0dcc9eb8@babcia-workstation>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia 2012-01-18, o godz. 21:26:37
Rafal Lukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):

> Poza tym dziwie sie /jezeli czegos nie przeoczylem/ dlaczego sklep
> przyjal bez dowodu zakupu, no ale gdy kupujacy nie dba o swoje prawa
> (nie przejmuje sie papierkami), to bywa roznie.

To zależy od sklepu. Np. mi z jednego serwera padający dysk na 2
miesiące prze upływem 5-letniej gwarancji załatwili bez jakichkolwiek
dowodów zakupu. Wystarczyło sprawdzenie u Seagate że ma jeszcze
gwarancje. Tyle że ja u nich w sumie dość dużo kupuję więc raczej
mnie znają. ;-)

Zdrówko
Received on Thu Jan 19 09:30:03 2012

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 Jan 2012 - 09:51:01 MET