Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 18 Jan 2012 - 21:26:37 MET

On 2012-01-18 21:14, Irokez wrote:
> Witam
>
> Tu nie ma, ale na pl.soc.prawo jest wątek "cwaniactwo sklepu komputerowego"
>
> W skrócie - dysk oddany na gwaracji, sklep dysk sobie "zutylizował" i
> oddaje cenę zakupu na podstawie... no nie wiem czego bo wątkotwórca
> zgubił dowód zakupu i nie chcieli mu kasy oddać a teraz jednak kasę dają ;)
>
> Ktoś też tak miał?
>
> https://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_frm/thread/3fd5df5e55add1a4?hl=pl#

Nie chciało mi się czytać każdego eksperta, w praktyce bywa to tak, ze
a) sklep czesto wymienia u dystrybutora, obecnie w 95% przypladkow
dystrybutor daje korekte
b) najlepszym sposobem wymiany na nowy jest kontakt z producentem

Samsung->Seagate
Seagate->Seagate
WD->WD

.. i tak wymieniac.

Poza tym dziwie sie /jezeli czegos nie przeoczylem/ dlaczego sklep
przyjal bez dowodu zakupu, no ale gdy kupujacy nie dba o swoje prawa
(nie przejmuje sie papierkami), to bywa roznie. Poza tym ciezar
fiskalizmu spoczywa na sklepie, chyba jednak zachowac paragon niz np.
przejmowac sie urzedem skarbowym ;)