Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: K <a_at_b.c>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 12:20:02 MET

W dniu 18-01-2012 21:14, Irokez pisze:
> Witam
>
> Tu nie ma, ale na pl.soc.prawo jest wątek "cwaniactwo sklepu komputerowego"
>
> W skrócie - dysk oddany na gwaracji, sklep dysk sobie "zutylizował" i
> oddaje cenę zakupu na podstawie... no nie wiem czego bo wątkotwórca
> zgubił dowód zakupu i nie chcieli mu kasy oddać a teraz jednak kasę dają ;)
>
> Ktoś też tak miał?
>
> https://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_frm/thread/3fd5df5e55add1a4?hl=pl#

sklep odpisal:
"Oddając sprzęt do reklamacji zgodził się Pan z zasadami reklamacji.
Zgodnie z tymi zasadami oddaliśmy Panu pieniądze jakie Pan wydał na
zakup dysku. Dysk aktualnie znajduje się u naszego dystrybutora.
Dystrybutor rozliczył nas fakturą korygującą. Dalsze losy tego dysku
nie są mi znane. Z podiadanej przeze mnei wiedzy wynika, że takie
dyski są utylizowane."

rzecznikiem praw konsumenta, powiedzial mi, ze z uwagi na fakt ze do
dysku nie otrzymalem pisemnej gwarancji, moge skorzystac z niezgodnosci
towaru z umowa.