Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 00:22:01 MET
Message-ID: <jtkeh7513n4ceajgielq4hknabjvvmlb98@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Wed, 18 Jan 2012 23:53:24 +0100, K <a@b.c> wrote:

>W dniu 18-01-2012 21:49, rs pisze:
>> On Wed, 18 Jan 2012 21:36:37 +0100, "Irokez"<nie.mam@email.pl> wrote:
>>
>>> Użytkownik "Rafal Lukawski"<rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
>>> news:jf79tq$spp$1@usenet.news.interia.pl...
>>>> On 2012-01-18 21:14, Irokez wrote:
>>>
>>>> b) najlepszym sposobem wymiany na nowy jest kontakt z producentem
>>>> Samsung->Seagate
>>>> Seagate->Seagate
>>>> WD->WD
>>>> .. i tak wymieniac.
>>>
>>> zgadza się
>>>
>>>
>>>> Poza tym dziwie sie /jezeli czegos nie przeoczylem/ dlaczego sklep przyjal
>>>> bez dowodu zakupu,
>>>
>>> a cóż się dziwić.. sprawa wydaje się prosta:
>>> - bierzesz dysk, "złomujesz"i oddajesz pacjentowi 150zł
>>> - dysk "wyzłomowany" jedzie do Seagate/WD/itp i zostaje wymieniony na nowy
>>> - sprzedajesz wymieniony dysk po aktualnej cenie 600zł
>>
>> zaraz, zaraz, ale np. WD w czasie okresu gwarancyjnego nie zamienia
>> dysku na nowy (przynajmniej od jakis 4-5 lat), ale na wyremonrowany
>> (refurbished), co jest zaznaczone na naklejce, na dysku. tego dysku,
>> wiec, juz nie sprzedasz na cene nowego.<rs>
>>
>>
>
>nie ma sprawy, niech mi dadza moj naprawiony.

chyba dyskow sie nie naprawia w taki sposob. chyba ze to jakies proste
uszkodzenie. dostajesz wlasnie taki dysk z odzysku. a twoj, za pare
tygodni dostaje inna osoba, ktora sie zglosila ze swoim dyskiem. i tak
dalej. <rs>
Received on Thu Jan 19 00:25:02 2012

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 Jan 2012 - 00:51:02 MET