Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: K <a_at_b.c>
Data: Wed 18 Jan 2012 - 23:53:24 MET
Message-ID: <jf7ih3$46j$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 18-01-2012 21:49, rs pisze:
> On Wed, 18 Jan 2012 21:36:37 +0100, "Irokez"<nie.mam@email.pl> wrote:
>
>> Użytkownik "Rafal Lukawski"<rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
>> news:jf79tq$spp$1@usenet.news.interia.pl...
>>> On 2012-01-18 21:14, Irokez wrote:
>>
>>> b) najlepszym sposobem wymiany na nowy jest kontakt z producentem
>>> Samsung->Seagate
>>> Seagate->Seagate
>>> WD->WD
>>> .. i tak wymieniac.
>>
>> zgadza się
>>
>>
>>> Poza tym dziwie sie /jezeli czegos nie przeoczylem/ dlaczego sklep przyjal
>>> bez dowodu zakupu,
>>
>> a cóż się dziwić.. sprawa wydaje się prosta:
>> - bierzesz dysk, "złomujesz"i oddajesz pacjentowi 150zł
>> - dysk "wyzłomowany" jedzie do Seagate/WD/itp i zostaje wymieniony na nowy
>> - sprzedajesz wymieniony dysk po aktualnej cenie 600zł
>
> zaraz, zaraz, ale np. WD w czasie okresu gwarancyjnego nie zamienia
> dysku na nowy (przynajmniej od jakis 4-5 lat), ale na wyremonrowany
> (refurbished), co jest zaznaczone na naklejce, na dysku. tego dysku,
> wiec, juz nie sprzedasz na cene nowego.<rs>
>
>

nie ma sprawy, niech mi dadza moj naprawiony.
Received on Wed Jan 18 23:55:03 2012

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 Jan 2012 - 00:51:02 MET