On Wed, 18 Jan 2012 21:36:37 +0100, "Irokez" <nie.mam@email.pl> wrote:
>Użytkownik "Rafal Lukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
>news:jf79tq$spp$1@usenet.news.interia.pl...
>> On 2012-01-18 21:14, Irokez wrote:
>
>> b) najlepszym sposobem wymiany na nowy jest kontakt z producentem
>> Samsung->Seagate
>> Seagate->Seagate
>> WD->WD
>> .. i tak wymieniac.
>
>zgadza się
>
>
>> Poza tym dziwie sie /jezeli czegos nie przeoczylem/ dlaczego sklep przyjal
>> bez dowodu zakupu,
>
>a cóż się dziwić.. sprawa wydaje się prosta:
>- bierzesz dysk, "złomujesz"i oddajesz pacjentowi 150zł
>- dysk "wyzłomowany" jedzie do Seagate/WD/itp i zostaje wymieniony na nowy
>- sprzedajesz wymieniony dysk po aktualnej cenie 600zł
zaraz, zaraz, ale np. WD w czasie okresu gwarancyjnego nie zamienia
dysku na nowy (przynajmniej od jakis 4-5 lat), ale na wyremonrowany
(refurbished), co jest zaznaczone na naklejce, na dysku. tego dysku,
wiec, juz nie sprzedasz na cene nowego. <rs>
Received on Wed Jan 18 21:50:02 2012
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 18 Jan 2012 - 21:51:01 MET