W dniu 2012-01-18 21:49, rs pisze:
> On Wed, 18 Jan 2012 21:36:37 +0100, "Irokez"<nie.mam@email.pl> wrote:
>
>> Użytkownik "Rafal Lukawski"<rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
>> news:jf79tq$spp$1@usenet.news.interia.pl...
>>> On 2012-01-18 21:14, Irokez wrote:
>>
>>> b) najlepszym sposobem wymiany na nowy jest kontakt z producentem
>>> Samsung->Seagate
>>> Seagate->Seagate
>>> WD->WD
>>> .. i tak wymieniac.
>>
>> zgadza siÄ™
>>
>>
>>> Poza tym dziwie sie /jezeli czegos nie przeoczylem/ dlaczego sklep przyjal
>>> bez dowodu zakupu,
>>
>> a cóż się dziwić.. sprawa wydaje się prosta:
>> - bierzesz dysk, "złomujesz"i oddajesz pacjentowi 150zł
>> - dysk "wyzłomowany" jedzie do Seagate/WD/itp i zostaje wymieniony na nowy
>> - sprzedajesz wymieniony dysk po aktualnej cenie 600zł
>
> zaraz, zaraz, ale np. WD w czasie okresu gwarancyjnego nie zamienia
> dysku na nowy (przynajmniej od jakis 4-5 lat), ale na wyremonrowany
> (refurbished), co jest zaznaczone na naklejce, na dysku. tego dysku,
> wiec, juz nie sprzedasz na cene nowego.<rs>
A jesteś pewny tego, że nigdy dyski kupowane w sklepach nie miewają
napisu refurbished? A dyski w nowych komputerach, wsadzone do środka
przed sprzedażą, ich klient nawet nie ogląda...
-- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi_at_drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173Received on Wed Jan 18 22:00:02 2012
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 18 Jan 2012 - 22:51:02 MET