Re: Problemy z kompem część dalsza

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Wed 18 Jan 2012 - 01:10:10 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:1kczbhzoksrv$.dlg@smutas.org...

> Tu znajdziesz opis działania memetest, oraz co i które błędy mogą
> sugerować. http://www.memtest86.com/tech.html

> IMO problem nadal tkwi w zasilaniu. Jeśli nie zasilacz (ten nowy może być
> niesprawny) to płyta gł. - dokładnie sprawdź kondensatory.
>
> Nadal nie rozumiem dlaczego sam z tym "walczysz" zamiast wymagać od
> serwisu. [???]

Bo serwis pewnie znowu skasuje 80 PLN i powie że jest wszystko OK.
Grzeje mi się AMD 690G mimo że mam pod PCI-E grafikę. Przypuszczam że
problem jest skomplikowany. Próbuję wykluczyć wszystko. Dlatego chcę to
zrobić na własną rękę. Zaobserwowałem że jak się mocniej zagrzeje to potem
się nie włącza monitor i nie ma sygnału BEEP. Jak się schłodzi to wstaje.
Kondensatory wyglądają normalnie (nie są wypukłe). Może jakiś zimny lut.
Albo karta grafiki jest za ciężka i to wpływa negatywnie na płytę. Chyba
sobie kupię kartę diagnostyczną i zobaczę jakię błędy wywala. Serwisant
twierdził że instalował Vistę na dysku testowym na moim komputerze i nie
było problemu. Czyli już sam nie wiem.