Re: Problemy z kompem część dalsza

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 18 Jan 2012 - 00:04:24 MET

Dnia 17.1.2012, rageofhonor napisał(a):

> Zapuściłem mu memtesta i wywaliło mi prawie 2 miliony błędów na teście 4. 2
> testy mam PASSED. Czyli wiesza się kiedy chce. Czy z tego loga można coś
> wyczytać?

Tu znajdziesz opis działania memetest, oraz co i które błędy mogą
sugerować. http://www.memtest86.com/tech.html

> Czy walnięty kontroler pamięci na CPU by mógł dawać takie objawy?

IMO problem nadal tkwi w zasilaniu. Jeśli nie zasilacz (ten nowy może być
niesprawny) to płyta gł. - dokładnie sprawdź kondensatory.

Nadal nie rozumiem dlaczego sam z tym "walczysz" zamiast wymagać od
serwisu. [???]

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/