problem z Win XP

Autor: p 47 <karolakowie1_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Jan 2012 - 02:39:11 MET

Ponizszy post umieściłem chyba 2 miesiące temu na grupie poświęconej
windows, ale tam chyba nikt nie zagląda.;-(
Może tutaj ktoś mi zatem coś podpowie...

Na notebooku jest windowsXP sp1.
Po czyszczeniu przy pomocy CCCleanera pojawiał się, w trakcie bootowania,
niebieski ekran.
W związku z tym, w trybie awaryjnym próbowałem ten problem naprawić przy
pomocy startu z CD zawierajacej Windows XP i nadinstalacji z naprawą z tej
intalacyjnej CD .
W wyniku powyższej próby jak pojawiał się niebieski program tak się i
pojawia, a dodatkowo przy
próbie wejścia w tryb awaryjny dostaję komunikat, że jestem w trybie
instalatora i w tym trybie ta opcja jest niedostępna.
Co robić, jak żyć?;-))
Jedynie co przychodzi mi do głowy to wymontować HD, podłaczyć go jako
dodatkowy do innego PC-ta, tam go sformatowac i po włożeniu spowrotem do
notebooka zainstalować winde od zera.
Ale żal mi wszystkiego, co na tym HD jest zgromadzone..
Czy jest jakies wyjscie z tej sytuacji?