Re: problem z Win XP

Autor: Maru <maru_at_nospam.pl>
Data: Fri 13 Jan 2012 - 07:45:22 MET

W dniu 2012-01-13 02:39, p 47 pisze:
> Jedynie co przychodzi mi do głowy to wymontować HD, podłaczyć go jako
> dodatkowy do innego PC-ta, tam go sformatowac i po włożeniu spowrotem do
> notebooka zainstalować winde od zera.
> Ale żal mi wszystkiego, co na tym HD jest zgromadzone..
> Czy jest jakies wyjscie z tej sytuacji?

Po co formatować?? Po podłączeniu do innego kompa skopiuj dane na
wszelki wypadek. Zwykłe uruchomienie instalacji powinno wystarczyć,
instalka wykryje istniejący już system i zaktualizuje go (nadpisze to co
jest).
W zasadzie reinstalacja nie powinna ruszyć struktury katalogów innych
niż zakładane z systemem. Jeśli coś masz w katalogu Moje Dokumenty, itp.
to może przepaść:/ Nie mam pewności, ale chyba te katalogi tworzy od nowa.