Re: problem z Win XP

Autor: _±ćęłń󶼿. <j666_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 14 Jan 2012 - 17:39:52 MET

A Start - Akcesoria - System - Przywracanie Systemu nie działa ?

A przy restarcie/wł±czaniu opcja Recovery (może po wci¶nięciu F11) nie
pokazuje się?

A [po wcisnieciu F8/F9] podobna opcja "uruchom ostatni± działaj±c±
konfigurację" nie pojawia się?

A do trybu bezpiecznego (Safe Mode) da się wej¶ć?

Tak czy inaczej BARDZO warto zrobić najpierw kopię dysku.