Re: Giełda komputerowa - czy to nie sezon ?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 09 Jan 2012 - 11:33:53 MET

Dnia 2012-01-07, o godz. 20:03:04
"PL(N)umber_One " <pawprac@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Tym czasem, poza kilkoma stoiskami ze sprzętem, kilkoma z naprawdę
> duzym wyborem kabli oraz jednym czy dwoma z oprogramowaniem, reszta
> raczej mizernie. Czy to wina sezonu i psiej pogody, czy giełda po
> prostu dożywa swioch dni, wypierana przez sprzedaż w Internecie ?

Dożywa. Ja tam zasadniczo kupuję na stoiskach z złomem z importu jakieś
nietypowe części, złącza etc. ale i ich jest coraz mniej. Sprzęt w cenie
jak w sieci a często drożej. Większość sprzedających i tak ma gdzieś
normalne sklepiki. Po prostu giełda zanika bo w sumie jest coraz mniej
potrzebna.

Zdrówko