Giełda komputerowa - czy to nie sezon ?

Autor: PL(N)umber_One <pawprac_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 07 Jan 2012 - 21:03:04 MET

Witam
Po raz pierwszy zawitałem dziś na Warszaską Giełę Komputerową przy Batorego, po
odbiór zakupionej na Allegro części. Powiem szczerze, że bardzo się
rozczarowałem, wcześniej wyobrażałem sobie giełdę jako ogromne targowisko, z
mnóstwem sprzętu, części, oprogramowania itd. Tym czasem, poza kilkoma
stoiskami ze sprzętem, kilkoma z naprawdę duzym wyborem kabli oraz jednym czy
dwoma z oprogramowaniem, reszta raczej mizernie. Czy to wina sezonu i psiej
pogody, czy giełda po prostu dożywa swioch dni, wypierana przez sprzedaż w
Internecie ?
PP