Re: Spisek żarówkowy

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sun 08 Jan 2012 - 21:48:17 MET

Dnia Sun, 08 Jan 2012 15:29:38 -0500, rs napisał(a):

> jeszcze nie bylo czegos takiego w historii ekonomii, zeby
> np. szef firmy zarabial 400-500 razy wiecej niz np. sprzataczka w tej
> firmie i taka sytuacja nie jest zdrowa dla rozwoju spoleczenstwa czy
> kraju.

Było, nie było, nieważne. Bez stratyfikacji zarobków ludzie nie wypruwali
by sobie żył :) Ale dobrze by było gdyby zarobionego majątku nie mogli
przekazać w spadku (powyżej pewnej skromnej, moralnej sumy). Nadwyżka
powinna zasilić kanały redystrybucji czy budżet państwa. To nie mój pomysł
ani też nowy, przypomniałem go jedynie.

--
Jacek