Re: Spisek żarówkowy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 07 Jan 2012 - 21:07:57 MET

"GRAG" jea6go$68r$1@inews.gazeta.pl

> Czyli 100% fabryk to fabryki śmieci, każdy wytworzony produkt staje się prędzej czy później śmieciem.

> Budując fabrykę wytwarzającą samochodów powinniśmy jednocześnie obok postawić fabrykę rozbierającą samochody...

Jeśli kupisz śmiecia zwanego Bugatti, możesz mi go
podrzucić -- nie skasuję od Ciebie za utylizację... ;)

-=-

Wszystko starzeje się (także moralnie -- starzeje się tak,
że choć jest nadal sprawne, już nie spełnia nowych oczekiwań,
na przykład komputer staje się tak powolny, że nieprzydatny
do oglądania filmów czy obróbki graficznej zdjęć) ale durnotą
jest doszukiwanie się złej woli u producentów czy wynalazców!

A jeśli ktoś boi się bezrobocia -- dlaczego wyprodukował roboty i automagi?
Ludzie nie muszą sterczeć przy taśmach produkcyjnych -- mogą śpiewać,
tańczyć, grać na instrumentach muzycznych, bawić się z dziećmi,
podróżować, uczyć się i uczyć innych czy po prostu mnożyć się,
jak Bóg przykazał!!!

Niewolnicza praca jest potrzebna tym, którzy pragną (jak eunuch
kobiety) podporządkowania sobie innych ludzi! Producent czy
wynalazca jest zawsze silniejszy i bogatszy od motłochu, dla
którego produkuje!!! Ma swoistą władzę nad ludźmi!!! Nie musi
dążyć do upadlania ludzi niewolniczą pracą w fabrykach, przy
taśmach produkcyjnych!!!

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'