Re: Asrock, Asus... (co kupić)?

Autor: <gilboamountains_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 05 Jan 2012 - 23:08:33 MET

$M$ <piotr7112@poczta.onet.pl> napisał(a):

> W pracy mamy między innymi ok. 30 komputerów z płytami tego producenta.
> Wszystkie z socket 775. Już tylko połowa działa. Reszta ma inne płyty ;-).
> Po takim doświadczeni dziękuję za radę ;-) .

> $M$

Czyli mówisz o sytuacji sprzed 5-7 lat. Przez ten czas wiele się zmieniło.
Bierz spokojnia Gigabyta albo Asrocka. Asusa tez. Naprawdę mała róznica.
Ja bym brał najtańszą płyte z najdłuższa gwarancją. Tu poszukaj czy są róznice.
Prawdą jest, że Asrock to jest low cost Asusa. Ale sa ambitni i ciekawe oraz
niezłe płyty robia.
Coś jak Hyundai i Kia.