Re: Wymiana procesora P4-P4HT a WinXP.

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Thu 05 Jan 2012 - 22:53:20 MET

Dnia 05.01.2012 PL(N)umber_One <pawprac.SKASUJ@gazeta.pl> napisał/a:

> PĹ‚yta Intel D865GBF, chipset 865G, Dysk Seagte ST340014A 40G ATA-100, grafika
> Intel Extreme Graphics 2 96M. Czyli jednym słowem marność ;).

A ile masz ram i co na tym robisz, bo z tego co wywnioskowałem to chcesz
wywalić w błoto 50 dych + przesyłka nic nie zyskując. Może warto pomyśleć
o czymĹ› nowym?

BTW ten dysk to 1 wielki LAG w tym systemie.

Polizingowiec na c2d - wersja oszczędna na 2 lata
Normalny nowy komputer - wersja na 5 lat

No chyba ĹĽe grzebiesz w tym dla sportu :)