Re: Asrock, Asus... (co kupić)?

Autor: Zenek <tywiesz_at_pot.pl>
Data: Thu 05 Jan 2012 - 23:58:48 MET

W dniu 2012-01-05 22:45, $M$ pisze:

> W pracy mamy między innymi ok. 30 komputerów z płytami tego producenta.
> Wszystkie z socket 775. Już tylko połowa działa. Reszta ma inne płyty ;-).
> Po takim doświadczeni dziękuję za radę ;-) .
>
> Pozdr.
> $M$

Niektore modele nawet najlepszych producentow sa niedorobione maja wady
i potrafia sie psuc. Prosty przyklad SONY playstation w PS2 Lasery
padaja jak muchy w PS3 podobnie ze o typowym przegrzaniu grafiki nie
wspomne bo to standard po 3 latach pracy.
ASUSA widzialem kilkanascie kart grafiki padnietych na amen. ASRCOKA
mialem kilka plyt i z jedna byl problem ale zawsze moze sie trafic
wadliwa seria wazne ze masz gwarancje dlatego najlepiej kupic z
najdluzsza gwarancja.