Re: Sony Vaio z SSD 256GB w RAID 0

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Wed 04 Jan 2012 - 08:31:30 MET

radzilbym szerokim lukiem omijac sony vaio- lepiej wziac cokolwiek
innego.
a tak bardziej do rzeczy: jezeli rzeczywiscie ow laptop jest tylko /w
wersji ssd/ w raid 0 /w co jakos mam problem z uwierzeniem/, to nic
nie stoi na przeszkodzie, by jeden z owych dyskow ssd wymienic i
dorzucic tam twardziela na dane /muzyka, filmy/ i ssd uzyc tylko na
system + programy.
osobiscie- kupilbym wersje z jak najwiekszym dyskiem twardym /
pojedynczym/ i dokupil takiego cruciala m4- ktory bylby tylko na
system i aplikacje. ale to takie moje 3 grosze

pozdrawiam
szymon