Re: Wymiana procesora P4-P4HT a WinXP.

Autor: Gejzero SQ3OGX <gejzer__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Jan 2012 - 09:10:14 MET

Użytkownik "PL(N)umber_One " <pawprac@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jdvlf1$4up$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Dla praktyków pytanie zapewne banlne, nie miej - czy po wymianie
> procesora,
> (obecnie P4 2.8 GHz FSB 533 cache 512k) na P4 3.0 GHz HT FSB 800 cache 1M,
> Win
> XP będzie pracowało, w miarę normalnie. Piszę w miarę, bo i tak decelowo,
> po
> modernizacji, będzie reinstalacja z formatowaniem całego dysku.

Jeżeli tylko wymienisz procesor i nic nie zmienisz w systemie to będzie, i
co najgorsze nie zauważysz zmiany.
Musisz w menadzerze zmienic typ komputera na wieloprocesorowy i wtedy
dopiero sie pokaże drugi "wątek"
Ja robiłem taką zmianę procesora i nie wiedziałem że trzeba wymusisć zmianę
w systemie na wieloprocesorowy.
Wszystko było dobrze do czasu reinstalacji systemu, wtedy zaczęły sie
problemy z karta telewizyjną i sterownikami do niej. Sporo czasu mi zajęło
zanim się dokopałem że winne jest wykorzystywanie HT w procku. Po wyłączeniu
problemy się skończyły. Także możesz się spodziewać różnych "zongów" z licho
napisanymi sterownikami.

Pozdr.
Gejzero