Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: Gil <gilboamountains_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 04 Jan 2012 - 02:23:01 MET

> Zmieniło się tylko jedno. Cyferki. Ilość tekseli czy innych polygonów, które
> dana karta przepchnie na sekundę. Reszta, to to samo. Dlatego jest to dość,
> hmmm... nudne?
>
> pozdr, rdx

Zmieniło się przede wszystkim programowanie. Wobec ciągle zmieniającego sie
sprzętu to mozna zrozumiec. Ale jest niechlujne.
Wymieniłem taka gre pod dos - "paratroopers"
ściągnijcie ja sobie -
http://www.dosgamesarchive.com/download/paratrooper/
i zobaczycie że pod wspólczesnymi wielordzeniowymi procesorami o szybkości 3-4
GHz działa dokładnie tak samo jak pod AT z szybkością 12 Mhz.
I żadne spowolniacze nie sa potrzebna. To jest majstersztyk programowania.
Mówie o XP bo Vista i 7 nie sa chetne do fuul screen moda pod DOS.
Gra ma 17 Kb i dokładnie 30 lat.