Re: HTPC ale nie jakiś słabeusz tylko maksymalnie wydajny

Autor: nadir <none_at_hell.org>
Data: Tue 03 Jan 2012 - 00:17:20 MET

> OK, ale nawet jesli znajdziesz duzy, cichy, plaski cooler,
> ktory uda Ci sie wcisnac do malej obudowy i ktory nie bedzie
> kolidowal z niczym na malenkiej, ciasno upakowanej plycie ITX,
> to nadal zostanie probem wyjacego malego wiatraczka w zasilaczu.
> (stosowane w malych obudowach zasilacze TFX, mATX,
> czy co tam jeszcze zazwyczaj nie maja miejsca na duze,
> wolnoobrotowe wiatraki).

Nie jest aż tak tragicznie.
Miałem okazje testować dwa zasilacze be quiet!, jeden SFX drugi TFX.
Takie jak w linkach poniżej:
http://www.skapiec.pl/site/cat/37/comp/730227
http://www.skapiec.pl/site/cat/37/comp/748024
Do około 30% pełnej mocy oba zasilacze są praktycznie niesłyszalne,
większym obciążeniem nie udało mi się ich obciążyć, ale do wycia bardo
im daleko.