Re: Express Card <--> USB3 i eSATA

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 03 Jan 2012 - 02:00:41 MET

"Grzegorz S" 0T8ev3suIq5gNca3.gs20787@akson.sgh.waw.pl

> Zapłać PayPalem (może być i w wersji pre-paid).
> Wysyłka do Polski z tego sklepu jest zawsze bezpłatna niezależnie od wartości transakcji.
> Kupowałem u nich już wiele artykułów i zawsze było bezproblemowo.

Już kupowanie w polskich sklepach wysyłkowych jest dla mnie ,,wyzwaniem'', ;)
a co dopiero w zagranicznych... Ale może jednak warto. Kiedyś uwierzyłem w to,
co przeczytałem na tej (czy podobnej) grupie o tym, że TPlink 340 G to dobry
sprzęcik -- i nie żałuję. Zaoszczędziłem (rozumiem to po tym, jak czytam
o ,,przebojach'' innych ludzi) masę nerwów i czasu oraz pieniędzy na
kupowanie innych tego rodzaju urządzeń.

Ani razu nie oszukano mnie w sklepie wysyłkowym, czego nijak nie można
powiedzieć o sklepach ,,tradycyjnych''. Wbrew pozorom dla mnie takie
kupowanie jest trochę trudne. Zawsze pierwszy raz jest trudny -- nic
dziwnego, że panienki po ,,tym'' ;) czują dumę. :)

-=-

Może więc warto nauczyć się kupowania w tych (zagranicznych) sklepach...
Na razie popróbuję... Ryzyko niemal żadne -- koszt samego paliwa jednej
przejażdżki dla przyjemności wokoło ,,aglomeracji'' białostockiej, po
okolicznych dziurach...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'