Re: Maly netbook co uciagnie wirtualke

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Dec 2011 - 16:15:47 MET

> Szukaj Core/iX ULV, atom do virtualki desktopu to średni pomysł. RDP to
> nie jest problem cokolwiek to ciągnie, nawet telefony. Na ULV 1.5kzł nie
> styknie, musisz podnieść budrzet.

    Poniewaz na rynku jest obecnie sama tandeta note/netbookowa (kto
mial Dell D630 ten wie co mowie), to chce taki przenosny malutki i
niedrogi zestaw.
    Atoma faktycznie sobie podaruje, ale jestem ciekaw jak wypada AMD
E-350/450 w przypadku RDP+VM + pare programow pomniejszych programow w
stylu TB voyager, ThunderBird, Turbo Delphi itd.

Aha, w pracy mam odciety net, wiec bede siedzial na modemie i po to
wlasciwie jest taki komputerek. W domu mam stacjonarke.

-v