Re: Były kiedyś karty graficzne...

Autor: Rafal Jankowski <jankowsr_at_oceanic.wsisiz.edu.pl>
Data: Fri 30 Dec 2011 - 17:14:14 MET

On Fri, 30 Dec 2011, Marx wrote:

> telewizor nie ma żadnych wyjść więc telewizora nie podłączysz do monitora.
> Możesz monitor podłączyć wprost do dekodera ale efekt w zasadzie będzie ten
> sam jak z TV. Do dekodera możesz też podpiąć grabber z chinchami, ale wtedy
> obraz nie będzie pełnej jakości. Zresztą takie podpięcie nie ma sensu, bo i
> tak przy dekoderze N (o ile nie jest to wersja z podwójnym tunerem)
> jednocześnie można oglądać tylko jeden kanał.
> Tak więc N-ka i komputer to się nie bardzo da pożenić.
>
> Alternatywnie możesz kupić tuner DVB-T i włożyć do komputera - będziesz miał
> [...]

Zdaje się, że istnieją jakieś karty z wejściem HDMI, może coś w ten deseń:
http://www.beiks.pl/katalog/wpis/167/pl
Ale po pierwsze raczej to jest masakrycznie drogie, po drugie sam nie wiem
jak to działa w kontekscie tego, że HDMI zdaje się miało być bezpieczne,
więc byłoby ciekawe jakby aplikacja mogła sobie robić z tym sygnałem co
chce.