Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Dec 2011 - 13:28:41 MET

W dniu 2011-12-29 09:20, Vituniu pisze:

> Hm... Cos mi sie pod czerepem kolacze, ze toto grzebalo w AGAcie
> i ciezko bylo pozenic z trybami PAL... Jednak chyba mam skleroze... :(

> Nawet gdyby bylo mnie stac na taka ekstrawagancje - nie, dziekuje :)
>
> Zaden zakup nie przywroci mi ludzi, ktorych dzieki 8-mio i 16-to
> bitowcom poznalem, nie da mi teraz tyle czasu na zabawe, ile
> mialem wowczas i, wreszcie, nie wywola tylu emocji co wtedy.
>
> Teraz... coz... jak juz ktos powiedzial - komputer to kolejny
> sprzet AGD. Nikt juz nie zostawia swoich inicjalow na
> projektowanej plycie glownej i nikt tez nie wspomina z
> [...]

Pamiętam, jak kumpel (był wtedy architektem miejskim) dokupił koprocesor
do swojego AT. Zawołał mnie, aby się pochwalić. Wpadłem do niego przed
godziną 16-tą. Pokazał w Auto-CADzie jak (z wielkim mozołem)
zaprojektował swego czasu kręcone schody i jak teraz na monitorze
Hercules "błyskawicznie" się rysują. Potem pokazał jeszcze kilka innych
rzeczy, też kilka gier.
Za chwilę (odkąd do niego przyszedłem) wchodzi jego żona mówiąc, aby być
ciszej, bo już dzieci śpią.
Jak to ciszej? Dzieci śpią?? Już teraz???
Patrzymy na zegarek - godzina 11 w nocy....

--
Pozdrawiam.
Adam.