Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 29 Dec 2011 - 09:20:37 MET

> Nie, wymaga tylko pracującego w tle sterownika do monitora VGA.

Hm... Cos mi sie pod czerepem kolacze, ze toto grzebalo w AGAcie
i ciezko bylo pozenic z trybami PAL... Jednak chyba mam skleroze... :(

> Jest ciekawa oferta na fajny komplecik, kręcony BlizardPPC,
> 060/66MHz, PPC/330MHz z kontrolerem SCSI plus 128MB RAM
> (na życzenie 256MB) i do tego dedykowana karta graficzna
> czyli BVision, cena to ponad 4 tyś.

Nawet gdyby bylo mnie stac na taka ekstrawagancje - nie, dziekuje :)

Zaden zakup nie przywroci mi ludzi, ktorych dzieki 8-mio i 16-to
bitowcom poznalem, nie da mi teraz tyle czasu na zabawe, ile
mialem wowczas i, wreszcie, nie wywola tylu emocji co wtedy.

Teraz... coz... jak juz ktos powiedzial - komputer to kolejny
sprzet AGD. Nikt juz nie zostawia swoich inicjalow na
projektowanej plycie glownej i nikt tez nie wspomina z
rozczuleniem posiadanej kiedys lodowki czy pralki...

pozdrawiam,
Vituniu.