Re: Jak laptop/bateria

Autor: _±ćęłń󶼿. <j666.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Dec 2011 - 20:58:00 MET

Mam zasilacz HP, który na swojej obudowie ma przycisk do wł±czania ładowania
baterii.
Standardowo tylko zasila.
W sumie to wkurza mnie to rozwiazanie (bo trzeba pamietac o wcisnięciu
przycisku przy każdym wypięciu wtyczki 230 V z kontaktu).
Zapewne idzie jaki¶ sygnał po ¶rodkowym pinie wtyczki.
U mnie to zdaje się w ogóle HP nie chciał chodzić pod zasilaczem Della (a
może tylko nie ładował, nie pamiętam), w kazdym b±dĽ razie wygl±dał tak,
jakby od tego zasilacza Della się psuł.

Jesl ido czegokolwiek potrzebny jest Socjalistyczny Zwi±zek Republik
Europejskich, to do wymuszenia Dyrektyw±, aby wszystkie zasilacze do laptopów
mozna było uzywać ze wszystkimi modelami komputerów!!

Mam już ze skrzynkę zasilaczy w domu, i niemal nic do niczego nie pasuje.

-----
> Poza tym poza wspomnianym dellem mam jeszcze laptopa HP, gdzie zasilacz ma
niemal identyczne parametry pr±dowe i jeżeli podł±czę je "na krzyż" to
laptopy mog± pracować, ale bateria nie jest ładowana.