Re: UPS na 2-3 godziny pracy

Autor: Bydlę <pan.bydle_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Dec 2011 - 13:18:46 MET

On 2011-12-18 10:27:32 +0000, Nunez <nunezikM@LPAgazeta.pl> said:

> Mimo, że to OT to jednak ciekawi mnie bardzo, gdzie w Polsce potrafią
> jeszcze wyłączyć prąd na kilkanaście godzin?

Na wsiach.
To skutek zatrudniania młodych zdolnych i ambitnych, potrafiących
obniżać koszty - mawiają na nich specjalista.
Co robią specjaliści? Zaczynają od zwolnienia ekip remontowych i utrzymania.
Finanse poprawiają się natychmiast (są premie), a skutki widać po paru
latach, gdy specjalista już w innej firmie pracuje...

--
Bydlę