Re: Jaki skaner do ... ?

Autor: Zofia <abc_at_def.com>
Data: Mon 26 Dec 2011 - 16:32:26 MET

> Najważniejsze co mi się w tym sofcie ScanGear CanoScan podoba/przydaje, to
> że po zrobieniu "preview" pierwszej strony - można ustawić typ skanu na
> dokument-kolor, włączyć "auto tone" i mamy białą kartkę-tło,
> czarny/kolorowy tekst, ładnie wyciągnięte i ustawione wszystko, a
> równocześnie np blade pieczątki też dobrze widać. Czyli idealnie jako
> źródło do OCR? Nie trzeba kalibracji tego powtarzać dla każdej kartki -
> jest to robione dla strony wyświetlanej jako preview, więc na kolejnych
> kartkach wystarczy klikać "scan" i mamy wszystkie dokumenty tak samo
> [...]

Bardzo zainteresowała mnie ta funkcja i zanim ostatecznie zdecyduję się
na zakup skanera Canona z tą funkcją chciałabym dowiedzieć się więcej.
Szukałam w Internecie jakiegoś opisu i przykładów użycia, ale nic nie
znalazłam. Dowiedziałam się tylko, że jest to sterownik, więc pewnie
ze skanerem innej firmy nie będzie działać.
Szkoda, że te skanery są oparte na CIS, nie na CCD.

Jeśli masz jakiś opis lub przykłady użycia, to bardzo proszę podaj źródło.
Nie jestem pewna czy dobrze rozumiem to co napisałeś - czy jeśli mam
jakiÅ› tekst na kolorowym tle, to sterownik ten na etapie preview pozwala
zmienić tło na białe, a tekst zostawić w jakimś kolorze lub nawet zmienić
na czarny?
Ponadto piszesz, że to jest dla Ciebie w tym sofcie najważniejsze. A jakie
jeszcze ma możliwości?

Dziwi mnie to, że tak użyteczna funkcja nie jest właściwie w ogóle w
Internecie
opisana. Powinni się tym chwalić i pokazywać na przykładach.

Pozdrawiam
Zofia