Re: Jaki skaner do ... ?

Autor: Zofia <abc_at_def.com>
Data: Mon 26 Dec 2011 - 11:30:06 MET

Przepraszam, że wysyłam jeszcze raz, ale poprzednio tekst się
rozjechał i utrudniało to czytanie.

Bardzo dziękuję za wszystkie dotychczasowe rady.

Przy wyborze skanera oczywiście zwrócę uwagę na CCD,
pomimo, że skanowanie książek nie jest moim głównym celem.

ScanGear CanoScan wyglÄ…da bardzo interesujÄ…co. Rozumiem,
że mają to tylko skanery Canona i to niektóre. Podany tutaj
Scan Lide 90 został już chyba zastąpiony przez nowsze modele.

Czy ktoś spotkał się z tą funkcją w innych skanerach, a jeśli tak,
to w jakich?

Dotychczas używałam skanera Visioneer OneTouch 8700 i też
otwierał się z boku. Przy moim ustawieniu sprzętu jest to zaletą.
Zatem Epson Perfection V33 Photo (CCD) jest jednym z moich
głównych kandydatów.
Jaki soft OCR jest dołączany?

Moja koleżanka dostała kiedyś Fine Readera Light ze swoim
skanerem i radzi sobie całkiem dobrze. Chociaż oczywiście ma
on ograniczone możliwości w stosunku do pełnego programu.

Jak już pisałam, skanowanie książek nie jest w tej chwili moim
celem, ale w końcu nigdy nie wiadomo. Book Scan Whiteboard Suite
wygląda interesująco i zdaje się, że jest do ściągnięcia za darmo.
Muszę to sprawdzić.
Czy będzie współpracował z każdym skanerem?
Czy ktoś używa tego programu i z jakim skanerem?

Pozdrawiam
Zofia