Re: Jaki skaner do ... ?

Autor: Zofia <abc_at_def.com>
Data: Mon 26 Dec 2011 - 11:20:19 MET

Bardzo dziękuję za wszystkie dotychczasowe rady.

Przy wyborze skanera oczywiście zwrócę uwagę na CCD, pomimo,
że skanowanie książek nie jest moim głównym celem.

ScanGear CanoScan wygląda bardzo interesująco. Rozumiem, że mają
to tylko skanery Canona i to niektóre. Podany tutaj Scan Lide 90 został

już chyba zastąpiony przez nowsze modele.

Czy ktoś spotkał się z tą funkcją w innych skanerach, a jeśli tak,

to w jakich?

Dotychczas używałam skanera Visioneer OneTouch 8700 i też otwierał się
z boku. Przy moim ustawieniu sprzętu jest to zaletą.

Zatem Epson Perfection V33 Photo (CCD) jest jednym z moich głównych

kandydatów.

Jaki soft OCR jest dołączany?

Moja koleżanka dostała kiedyś Fine Readera Light ze swoim skanerem

i radzi sobie całkiem dobrze. Chociaż oczywiście ma on ograniczone

możliwości w stosunku do pełnego programu.

Jak już pisałam, skanowanie książek nie jest w tej chwili moim celem,

ale w końcu nigdy nie wiadomo. Book Scan Whiteboard Suite wygląda

interesująco i zdaje się, że jest do ściągnięcia za darmo. Muszę to
sprawdzić.

Czy będzie współpracował z każdym skanerem?

Czy ktoś używa tego programu i z jakim skanerem?

Pozdrawiam

Zofia