Re: Jaki skaner do ... ?

Autor: _±ćęłń󶼿. <j666_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 27 Dec 2011 - 18:34:50 MET

Zapomnij o ReadIris (bo się "zapoprawkujesz" na ¶mierć).
Z uwagi na zbundlowany program OCR Abbyy FineReader (genialny!) polecam Ci
Lexmarka, w szczególno¶ci z automatycznym dwustronnym podajnikiem dokumentów
jak Lexmark x364dn.
Skanowanie rzeczywi¶cie najlepiej w rozdzielczo¶ći 300 dpi, ale wybierzesz
sobie czy chcesz kolor, czy odcienie szaro¶ci czy wręcz cz.-b. (od tego
zalezy wielko¶ć wynikowego pliku, ale polecam kolor tak czy inaczej).
Abbyy Finereader ma opcję zapisywania jako "Text behind PDF", czyli masz
normalny obraz skanu (jakie¶ nagłówki, piecz±tki, podpisy, notatki) i
dodatkowo niejako ukryty pod spodem tekst do przeszukiwania itp.

-----