Re: Jaki skaner do ... ?

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Mon 26 Dec 2011 - 02:20:39 MET

W dniu 2011-12-25 21:34, Zofia pisze:
> Jaki skaner A4 warto kupić w celu zeskanowania
> sporej ilości dokumentów i zrobienia z nich
> archiwum? W tym cześć z nich będzie wymagała
> przetworzenia przy pomocy OCR.
> W przypadku stosowania programu Read Iris
> trzeba chyba skanować z rozdzielczością 300 dpi,
> ale mogę się mylić.
> Jaki skaner pozwoli mi na sprawne wykonanie
> takiego skanowania?
Ja ze swojej strony polecam Epson Perfection V33 Photo.
Otwierany na bok co powoduje ze wygodnie kladzie sie ksiazke i w
porownaniu do Canonow skanuje 2x szybciej :) Sam dawno kupilem EPSON
3490 w czasach gdy pisalem prace magisterska - z mysla o OCR - sprawdzil
sie znakomicie. Do dzis uzywam glownie do OCR i ksero i jestem
zadowolony. Slajdy skanuje tragicznie :)

Pozdrawiam
Krzysiek