Re: Nagrywarka

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 23:11:18 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk"

> Z całym szacunkiem, ale… postaw się z drugiej strony. Dostarczasz sprzęt.
> Na
> przykład monitory.

Przepraszam, ale specjalnie było zastrzeżenie, że "drobnego sprzętu
elektr.". Monitor się pod drobny sprzęt nie podkłada (chyba, że wyświetlacz
telefonu), więc - z całym szacunkiem - ale cały późniejszy wykład należy
uznać za lekko nie na temat.
Jeśli mamy trymer albo radio tranzystorowe o poborze mocy ok 2 W, to
zazwyczaj kable od innego sprzętu dają nam większy komfort i
bezpieczeństwo, ale producenci i tak będą nas straszyć.
Nie zachęcam, żeby tokarkę podłączać do sieci za pomocą kabla od miksera,
tylko piętnuję zbyt częste zakusy firm, aby wyrwać dodatkowe parę zet w
przypadku jakże częstej awarii owego przykładowego duperelkowatego kabelka.
A wystarczyłoby podać, że do prawidłowego działania należy używać kabla
oryginalnego, lub podobnego o takich samych (albo lepszych) parametrach.
Ale to żadnej firmie nie przejdzie przez gardło!
I dlatego trzeba ciągle używać narzędzia, którym tak hojnie obdarzyła nas
natura i które działa (ponoć wbrew zakusom stwórcy) jednak na bardzo
różnych paliwach...

> Nie, żebym jakoś zawsze i wszędzie producentów bronił, gdyż czasami jak
> siÄ™
> czyta warunki użytkowania sprzętu, to pusty śmiech człowieka ogarnia.

Fakt! A teraz nie przekomarzajmy siÄ™ na tematy oczywiste, tylko powiedz
wreszcie wszystkim czym czyścisz ten swój piękny monitor ;)

--
LP