Laptop Lenovo B570, EFI, GPT - no to sobie namieszałem... - proźba

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 21:44:41 MET

Witam.

Zachciało mi się dwóch systemów.
Najpierw usunąłem partycje, recovery też bo po co mi taka recovery co jak
dysk padnie to i recovery diabli wezmą, zrobię to z Pendrive na dysk USB.
Potem stworzyłem dwie Primary i jedną logiczną która miała być wspólna.

No i zaczęła się jazda, jak XP się zainstalował to Win7 nie ("Nie można
zainstalować systemu Windows na tym dysku. Wybrany dysk zawiera tabelę
partycji MBR. W systemach z interfejsem EFI, system Windows można instalować
tylko na dyskach GPT".) Jak przerobiłem na GPT to potem się doczytałem że
WinXP mogę zapomnieć że to zobaczy i faktycznie.
Odkręciłem sytuację, 'convert mbr'. Extra, wsadzam Win 7 Pro, dysk pusty,
najpierw więc tworzę partycję, to on dowala mi 3 partycje (2 jakieś swoje
systemowe) i czwartą przestrzeń pustą.Ale i tak nie ma zamiaru się
zainstalować.

Diabli wzięli partycję jakie maiłem na dzień dobry, nie wiem o co kaman...

Mam proźbę :
Czy ma ktoś Laptopa Lenovo B570 (mam z prockiem Celeron B800 i dysk 320GB
bez systemu) i mógłby gdzieś zarzucić obraz dysku, abym mógł powrócić do
fabryki?

Pozdrawiam.

--
Irokez