Re: Nagrywarka

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 01:05:37 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk"

> Kabaret to mi się wydaje, że raczej na innej grupie się uprawia. Ot
> choćby
> na pręgierzu. :)

Co ja poradzę na to, że lubię towarzystwo ludzi wykształconych,
inteligentnych, komunikatywnych i kreatywnych?

> Co do samych środków
> nigdy nie masz pewności, jak zareaguje dana
> kombinacja

Kiedyś piłem tylko mleko matki, bo bałem się reakcji mojego organizmu na
inne kombinacje mniej organicznych płynów. Zaraz potem nabrałem pewności.

> Chcesz to używaj czego dusza zapragnie, mnie szkoda forsy na
> eksperymenty.
> :)

Przypominam, że osobniki naszego pokroju o pieniądzach nie rozmawiają.

> Stosuję metodę sprawdzoną w serwisie firmy, w której pracowałem 8 lat,
>a która jest na Polskę dystrybutorem monitorów EIZO. :D

Więc masz doświadczenie z jedną marką, w dodatku wykluczające, jak wynika z
tego co mówisz, jakiekolwiek eksperymenty w tej materii. Aby jednak rozmowa
nie zeszła na takie manowce, jak z kamilem, nie będę się upierał i obstawał
na swoim, albowiem jestem w stanie wyobrazić sobie i przyjąć do wiadomości,
że nie jest to metoda jedyna i najlepsza. Chodziło mi o to tylko, że moim
zdaniem, skuteczniejsza niż woda i ręcznik albo ślina i rękaw;)

--
LP