Re: Nagrywarka

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Dec 2011 - 22:28:15 MET

Dnia Thu, 22 Dec 2011 21:39:30 +0100, LP napisał(a):

> Jest na to prosty test - jeśli po wypiciu takiego płynu nie boli nazajutrz
> głowa, to można go śmiało używać...

Kabaret to mi się wydaje, że raczej na innej grupie się uprawia. Ot choćby
na pręgierzu. :)

Co do samych środków - nigdy nie masz pewności, jak zareaguje dana
kombinacja powłok użytych na matrycy wraz z danym środkiem czyszczącym.
Chcesz to używaj czego dusza zapragnie, mnie szkoda forsy na eksperymenty.
:) Stosuję metodę sprawdzoną w serwisie firmy, w której pracowałem 8 lat, a
która jest na Polskę dystrybutorem monitorów EIZO. :D

[ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo         ]
[ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
[ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył,  ]
[ że nadchodzi PIĄTEK!                                    (JoeMonster.org) ]